گیج فشار دیجیتال ادیتل 100 bar مدل Additel 685 GP1/5K

کد محصول:

گیج فشار دیجیتال ادیتل 100 bar مدل Additel 685 GP1/5K گیجی پیشرفته، مدرن با عملکردی بالا در کلاس خود، با قابلیت های ویژه برای استفاده آسان تر از صفحه نمایشگر لمسی می باشد. تمام ساختار های این محصول از قبیل منو و رابط کنترل جدید، تجربه ای تازه برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است. این فشارسنج دیجیتال دارای یک سنسور فشارسنج داخلی است که برای خواندن فشار یا فشار مطلق با انتخاب منوی ساده، نمایش داده می شود. کمپانی معتبر و قابل اطمینان Additel، با سنجش های دقیق از نظر دما، فشار، عملکرد و دوام محصولات با اصالت خود؛ انتظارات مصرف کنندگان و مشتریان این محصولات را فراهم و نیاز تکنسین های آزمایشگاه را هموار ساخته است. آموزش رایگان نحوه استفاده از این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی تولز جاب به نشانی toolsjob.ir  بخواهید.

تماس بگیرید
  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • گیج فشار دیجیتال ادیتل 100 bar مدل Additel 685 GP1/5K گیجی پیشرفته، مدرن با عملکردی بالا در کلاس خود، با قابلیت های ویژه برای استفاده آسان تر از صفحه نمایشگر لمسی می باشد. تمام ساختار های این محصول از قبیل منو و رابط کنترل جدید، تجربه ای تازه برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. این فشارسنج دیجیتال دارای یک سنسور فشارسنج داخلی است که برای خواندن فشار یا فشار مطلق با انتخاب منوی ساده، نمایش داده می شود. به این دستگاه گزینه انجام مستقل ثبت اطلاعات اضافه شده است و همچنین قادر می باشد بیشتر از ده میلیون داده را ضبط و ثبت نماید. هر ثبت شامل تاریخ، زمان، فشار و دما می باشد. این فشارسنج دیجیتال دارای یک سنسور فشارسنج داخلی است که برای خواندن فشار یا فشار مطلق با انتخاب منوی ساده نمایش داده می شود. گیج فشار دیجیتالی مدل Additel 685 GP1/5K با قابلیت اندازه گیری فشار و ضبط آن، دارای صفحه نمایش لمسی 3.4 اینچی و همچنین صفحه محافظ شیشه ای قابل تعویض می باشد که در محیط های مرطوب یا گرد و غباری دارای درجه IP67 می باشد. کمپانی معتبر و قابل اطمینان Additel، با سنجش های دقیق از نظر دما، فشار، عملکرد و دوام محصولات با اصالت خود؛ انتظارات مصرف کنندگان و مشتریان این محصولات را فراهم و نیاز تکنسین های آزمایشگاه را هموار ساخته است.

     

    مشخصات دستگاه گیج فشار دیجیتال ادیتل 100 bar مدل Additel 685 GP1/5K:

    • میزان دقت:  0.02 (0.05)  %RD  0.1  %FS             
    • میزان دقت فشارسنج (فشارسنج داخلی): 50Pa
    • صفحه نمایشگر:

                         لمسی (3.4'' FSTN segment capacitive) - 5 1/2 full digits

                        محافظ نمایشگر: tempered glass film (قابل تعویض)

                        میزان نمایش: قابلیت 3 بار خواندن در ثانیه (تنظیمات پیش فرض). قابل تنظیم از 10 خواندن در ثانیه تا 1 

    • واحد های فشار: Pa, kPa, MPa, psi, bar, mbar, kgf/cm2, inH2O, mmH2O, inHg, mmHg and 3 customized units
    • میزان قدرت: 

                     باطری: Three AA alkaline batteries (included)

                     عمر باطری: به طور معمول 1500 ساعت

    • سیستم خاموش شدن خودکار: قابل انتخاب توسط کاربر
    • قدرت خارجی: 110/220 V adapter (5 VDC) (optional, excl ADT685Ex)
    • ثبت اطلاعات ( در دسترس همراه با سیستم ثبت اطلاعات ADT685-...-DL):

                     Data storage: 10,000,000 records

                     Rate: user-selectable from 1 to 99,999 second intervals

     

    دستگاه گیج دیجیتال فشار مدل Additel 685 GP1/5K دارای رنج فشار تا psi 10000 و هر مدل فشار مطلق را اندازه گیری می نماید. همچنین از سایر امکانات این دستگاه، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و کابل یو اس بی (USB & Bluetooth) می باشد. 

    فروشگاه اینترنتی تولز جاب به نشانی toolsjob.ir  امکان خرید این محصول را با تضمین کیفیت، اصالت و با بهترین قیمت فراهم آورده است.

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه
ثبت سفارش
تعداد
عنوان